2011. augusztus 25., csütörtök

Macbook 13'3

Macbook 13'3:
Jó napot, én vagyok eladási itt a 3 éves laptop, mert az Apple márka nagyon ritka. Ő valóban alkalmas szakemberek, és különösen a grafikus programokat. Ő technikailag is tökéletes állapotban van, de én soha nem próbáltam sok, és mi egy héten talán egy fél óra be. Vizuálisan, hogy van egy kis sarok a házban, de alig észrevehető, mivel a hátsó oldalon.

A tartozékok között mindent, kivéve a töltőt, mert eltört engem az én étkezési rágcsálók wurde.Ich feküdt még mindig, mert elegendő az elején talán még mindig az egyetlen kapcsolat nem 100% van TIG. Új ez, de kapsz az internet már 25 €.

2,0 GHz-es Intel Core 2 Duo processzorral
2 GB DDR3 SDRAM at 1066 MHz
160 GB merevlemez, 5400
13,3 hüvelykes szélesvásznú LED háttérvilágítású fényes szélesvásznú kijelző, 1280x800 képpont
NIVIDA GeForce 9400M grafikus processzor 256 GB
intigriert iSight kamera
8x tálca nélküli SuperDrive
2 USB port
Mini Display Port
Audiocsatlakozások
Bluethooth
Előre telepített Mac OS X és az iLife
Méretek és súly: 32,5 x 22,7 x 2,41 cm
2,04 kg

Csak szállítás NÉMETORSZÁG !!!!!!!
Ár: 550 EUR VB